4 תשובות
ישן ומצחיק
איכשהו אני מכיר את זנ
כן לולל
בתוכי אמרתי כזה
למה אמרת את השם שלו למהה
טוב אבל זה מבוים
וקאבר שלה הקאבר הכי טוב שיש לשיר הזה
בתוכי אמרתי כזה
למה אמרת את השם שלו למהה
טוב אבל זה מבוים
וקאבר שלה הקאבר הכי טוב שיש לשיר הזה
אנונימי
חח נחמד כזה
באותו הנושא: