4 תשובות
או שתדחי את השיעור, או שתקחי הפסקה בעבודה. ותתחילי לכתוב דברים ביומן או בלוח שנה, כדי שמאורעות כאלה לא יחזרו על עצמם.
שואל השאלה:
אני לא יכולה לדחות כי זה לא שיעור רגיל עם מורה
ובדרך כלל אני מאוד אחראית פשוט התבלבלו לי כל הימים כנראה בגלל החופש
אז נגמרו לי הרעיונות, מצטערת...
מה שכן, אם את חוששת שלא תהיי מספיק מרוכזת בזמן העבודה, תתקינו תוכנה שמקליטה שיחות. כך תוכלי להאזין לשיעור גם לאחר מכן.
שואל השאלה:
תודה