7 תשובות
תלוי מה את\ה אוהב\ת....
לדעתי המאה זה ממש טוב
מסכימים איתי?
אנונימית
ברוקלין 99
חברים
מופע שנות ה70
את
איך פגשתי את אמא
פאודה
בנות גילמור
דברים מוזרים
13 סיבות (רק העונה הראשונה)
ג'יין הבתולה
אחת שיודעת
אן עם הצמות
קיץ אמריקאי חם ורטוב היום הראשון במחנה
המקום הטוב
אליטה
עולם חדש
סוחבות
רעבים
זאב צעיר
נמלטים
בית הנייר
חופים של סודות
אמת או חובה
חינוך מיני
סוף הפאקינג עולם
מלכת האי
זה מה שחסר לי עכשיו
המורדת
הנסיך המדליק מבל אייר
המפץ הגדול
האקסית המטורפת
תדר
משפחה מודרנית
גלי
שואל השאלה:
אני בעונה 3 במאה אבל זה התחיל לשעמם עונה 1 ו2 פשוט ואו
תאמת שגם אותי עונה 3 קצת שיעממה אבל את\ה חייב\ת להמשיך
עונה 4 ממש ממש טובה!!
אנונימית
יומני הערפד, המקוריים ומרשות זה כאילו סדרות המשך אחת של השניה, דברים מוזרים, ריברדייל, זאב צעיר, סוף הפאקינג עולם, רעבים
breaking bad - יותר אקשן פשע וסמים
how i met your mother - קומדיה והדבר הכי טוב שאי פעם תראי