9 תשובות
שואל השאלה:
אותה מהגרון גם ח' הצלחתי לתקן ולעשות מהגרון, אבל עדיין אומרים שיש לי מבטא, חבורת אומרות שלא, אבל כמה אנשים כן.
מה אפשר לעשות עם זה? זה ממש מעליב אותי: (
אותה מהגרון גם ח' הצלחתי לתקן ולעשות מהגרון, אבל עדיין אומרים שיש לי מבטא, חבורת אומרות שלא, אבל כמה אנשים כן.
מה אפשר לעשות עם זה? זה ממש מעליב אותי: (
אנונימי
קשה לי להבין אותך.. למה את מתביישת בזה שאת אוקראינית?
תנסי לעבוד על המבטא כאילו ברגע שאת מוציאה מילה מהפה עם ר׳ פשוט תנסי לבטא את הר' אחרת מקווה שעזרתי:)
אני אישית מתה על מבטא רוסי, אבל אם את לא רוצה את יכולה לנסות לדבר במבטא ישראלי, כמו שישראלים מנסים לדבר במבטא צרפתי או בריטי או רוסי.. ותתרגלי לדבר ככה.. אם הבנת למה אני מתכוונת (:
אנונימיתתת
את יכולה להמשיך ולנסות להעלים אותו, יש אנשים שכבר הצליחו בעבר.
אבל יש גם אנשים שמזהים מוצא לפי דיבור ממש טוב
אפילו אם יש מבטא ממש עדין או אין בכלל.
אין לך מה להיעלב, אין שומדבר מביש במבטא רוסי או כל מבטא אחר..
ההפך - לפעמים זה אפילו חמוד ;)
אין לך הרבה אפשרויות את יכולה להמשיך כמו שאמרתי לנסות להעלים אותו
או להשלים עם העובדה שיש לך מבטא קל
עם הזמן הוא גם ככה יעלם מעצמו..
חייכי! ☺
אבל יש גם אנשים שמזהים מוצא לפי דיבור ממש טוב
אפילו אם יש מבטא ממש עדין או אין בכלל.
אין לך מה להיעלב, אין שומדבר מביש במבטא רוסי או כל מבטא אחר..
ההפך - לפעמים זה אפילו חמוד ;)
אין לך הרבה אפשרויות את יכולה להמשיך כמו שאמרתי לנסות להעלים אותו
או להשלים עם העובדה שיש לך מבטא קל
עם הזמן הוא גם ככה יעלם מעצמו..
חייכי! ☺
למה כולם מנסים למצוא לה פתרונות כדי להעלים את המבטא? זה מה שמיחד אותה זה מראה את המקום שמימנו באה ואין בזה דבר רע.. לדעתי במקום למצוא פתרון להעלים אותו תשקיעי את הזמן בללמוד לאהוב אותו יש משפט כזה שאומר "אדם שאיזו זוכר את עברו הווה דל ועתידו לוט בערפל - תחשבי על זה..
שואל השאלה:
אתם צודקים, מבטא זה לא רע אבל מאוד הרבה יורדים עלי בגלל זה ומבקשים ממני להגיד מילים כמו קרקר, טרקטור וכאלו, זה ממש מעליב בגלל זה אני לא מקובלת כל כך, אני תמיד ה"יוצאת דופן". ככה זה מכיתה ד' עד היום (כיתה ט')..
אתם צודקים, מבטא זה לא רע אבל מאוד הרבה יורדים עלי בגלל זה ומבקשים ממני להגיד מילים כמו קרקר, טרקטור וכאלו, זה ממש מעליב בגלל זה אני לא מקובלת כל כך, אני תמיד ה"יוצאת דופן". ככה זה מכיתה ד' עד היום (כיתה ט')..
אנונימית ♥
יש מורים שיכולים לעזור בלהעלים מבטא אבל לפי דעתי זה מי שאת ואת לא צריכה לשנות את זה בשביל אחרים! זה חלק ממך
איך העלמת את הר'?
גם לי יש ואני מחפש עזרה
גם לי יש ואני מחפש עזרה
אנונימי
באותו הנושא: