5 תשובות
לא.. בהצלחה ממש, מקווה שתוכלי להירדם בנסיעה
כן פעם אחת הלכתי לחברה אבל ישנתי חמש דקות ואז התארגנתי והלכתי בלי לישון
הכי הרבה שהצלחתי לתפקד בלי שינה זה 2 לילות רצוף , קמתי בשתיים בצהריים ביום הראשון ואז הלכתי לישון בשבע בערב יומיים אחרי. לא ישנתי דקה
לא הרגשתי מאוד מאוד קשה, אבל בקושי הגבתי
אבל מאז עברו איזה 4 חודשים ועכשיו המצב שונה , ונגיד לא ישנתי לילה אחד והייתי ערה כל היום והיה לי ממש קשה.. לא יודעת איך פתאום היה קשה לי.
אז זה תלוי אבל נראה לי שתשרדי