13 תשובות
גם איתי לא (כאילו, בחיים לא)
וזה בסדר, כל אחד הוא משהו אחר
אבא שלך גנן?
אנונימית
גם איתי אף פעם לא התחילו למרות שאני מניח שבנות פחות מתחילות עם בנים
אנונימי
בקושי מתחילים כרגע פנים מול פנים
יאפ, רק איתך. מתוך 8 מיליארד אנשים בעולם רק איתך אף אחד לא מתחיל, צר לי לבשר לך
אנונימי
כנל ולמדתי להתעלם מזה
זה כבר פחות מדאיג אותי
תגדירי להתחיל
אנונימית
גם איתי לא מתחילות זה בסדר
לא התחיל איתי בחיים אף אחד והאמת עם חברות שלי מתחילים שהן לידי זה מבאס אבל זה החיים
אנונימית
מה קשור מייקאובר יש כאלה שנראות סבבה ובכל זאת לא מתחילים איתן
אנונימית
אל תלכי על המציאות.
במציאות גם אף אחד לא מתחיל איתי xd
we are all on the same boat
כנראה שיתחילו איתך מתישהו אבל לחלק יש בטחון עצמי נמוך אז אין לך מה להריץ מחשבות בראש שזה בגלל שאת לא יפה
אנונימי