4 תשובות
שיר שלא הוציאו אז לא סיימנו להקליט אותו. חוץ מזה זה שיר מתוקי
לא סיימו להקליט אותו:(
ממה שהבנתי זה שיר שהוא כתב לגמרי לבד והוא היה אמור להיות של שלהם כלהקה אבל לא יצא להם להקליט אותו וההקלטה של הארי לבד זה כדי לדעת איך השיר נשמע
אבל אני לא בטוחה בזה בכלל
שואל השאלה:
כן נראה לי שפשוט הקליטו ולא הוציאו עם כל האלבום... זה היה אמור להיכנס לאלבום השני שלהם. בטח כמו מג'יק נגיד והשני שירים האחרים שהם לא שיחררו עד לפני חודש.
אנונימית