13 תשובות
בדיוק. אוכל.
מה
שואל השאלה:
בנים תמיד אומרים אני לא יכול לפצח את השכל של הבנות וישר מתייאשים אפילו לא מנסים
בנים תמיד אומרים אני לא יכול לפצח את השכל של הבנות וישר מתייאשים אפילו לא מנסים
אנונימית
זה כאילו הבדיחה שתביא למישהי אוכל והיא שלך? זה לא נכון ולא מצחיק
שואל השאלה:
מה ממש לא
מה ממש לא
אנונימית
^^היי אני עדה:)
ודי לבאס זה בצחוק
ודי לבאס זה בצחוק
אנונימית
שואל השאלה:
תמיד אומרים שמה שעובר לנו בראש קשה לפיצוח ולא מבינים אותנו
*לנו - לבנות
עכשיו אני אומרת שקשה יותר להבין ממה ואיך שבנים מדברים מה הם מרגישים וצורת הקול שלה
תמיד אומרים שמה שעובר לנו בראש קשה לפיצוח ולא מבינים אותנו
*לנו - לבנות
עכשיו אני אומרת שקשה יותר להבין ממה ואיך שבנים מדברים מה הם מרגישים וצורת הקול שלה
אנונימית
שואל השאלה:
ם
ם
אנונימית
אני באמת שונאת את כל האנשים שמנסים להיות מצחיקים ואומרים שכל מה שצריך בשהיל להשיג בחורה זה המבורגר. כן אנחנו אוהבות אוכל אבל "הבדיחה" הזאת עולה מכל חור והיא לא מצחיקה ולא קשורה לכלום. ובואו נודה באמת בנות רוב הזמן באמת מסבכות הכל וגברים לא
שואל השאלה:
איזו בדיחה בחייאת
איזו בדיחה בחייאת
אנונימית
^^בטח כיף איתך במסיבות :)
אנונימית
^אני בטח באמת אהיה סאחית. אבל לא אכפת לי זה עדיין מעצבן אותי
אה אז זה מה שאתם חושבות טוב לדעת((:
באותו הנושא: