5 תשובות
שבורים
חחח מבטיחה אני שואלת את עצמי את זה
חחח לכי תביני בנים
- -
בתור מי שאין לו רישיון או רכב אני אגיד לך שאני עושה את זה נטו כדי להחמיא
רק ערסים עושים את זה
לנורמליים יש טאקט