5 תשובות
שבורים
חחח מבטיחה אני שואלת את עצמי את זה
חחח לכי תביני בנים
בתור מי שאין לו רישיון או רכב אני אגיד לך שאני עושה את זה נטו כדי להחמיא
רק ערסים עושים את זה
לנורמליים יש טאקט
לנורמליים יש טאקט
באותו הנושא: