7 תשובות
לא, תדברו עם המורה לספורט שלכם
תגידי למורה לפני הריצה "המורה מה אם חימום?"
חחח בואי חימום לפני לא באמת משנה משהו
אבל מתיחות אחרי זה חשוב
אבל מתיחות אחרי זה חשוב
חימום זה מאוד חשוב זה מונע פציעות.
ומתיחות לא פחות חשוב
ומתיחות לא פחות חשוב
שואל השאלה:
כדאי לנו להתלונן להנהלה?
(אני מתכוונת שהבנות בשיעור יתלוננו)
כדאי לנו להתלונן להנהלה?
(אני מתכוונת שהבנות בשיעור יתלוננו)
אנונימית
לא. אצלנו תמיד עושים חימום.
לא, בבתי ספר בדר"כ עושים חימום לפני אחרת זה עלול לגרום להתפסות שרירים
באותו הנושא: