5 תשובות
עדיף 15 שבאמת באים כדי לשמוח בשבילך מאשר 30 שלא באמת אכפת להם. אם חברות שלך לא יהיו שם כדי לשמוח בשבילך ולחגוג לך כנראה שהן לא באמת חברות שלך
תשכחי מהחברים המזוייפים שלך
מגיע לך שיכבדו אותך כמו שאת מכבדת אותם
לפחות גילית מי החברים האמיתיים שלך
שואל השאלה:
אבל אני מתביישת להביא קצת ילדים ליום הולדת כי ההורים שלי תמיד אומרים לי שתמיד צריך להיות בסביבה עם חברים ותמיד שיהיו מלא חברים ואם אני יביא קצת ילדים ליום הולדת הם יחשבו שאין לי בכלל ואני מתביישת
אל תתביישי אני הבאתי כאילו לא ממש הבאתי עשו לי הפתעה איזה 9 10 נראהלי והיה ממש ממש כיף אל תקשיבי לי יש כמה חברים קרובים וברוך השם אני לא עצוב אני חי באושר ואושר