6 תשובות
מכירה את זה,
תנסי למצוא לעצמך עיסוקים כשאת לבד
כדי שלא תפלי למקומות פחות טובים
אנונימית
אני ככ מזדהה גם לי זה קרה חיימ זה בסדר תקופה קצת מוזרה מבטיחה לך כשנתחיל את השנה הכל יהיה בסדר
שואל השאלה:
למה זה קורה יש לכם מושג?
אנונימית
יכול להיות שבתקופה של הסגר התרחקת קצת מאנשים וכתוצאה מכך את מרגישה בודדה, אבל זה בסדר, מאמינה שבקרוב נחזור לחיים הרגילים שלנו
אנונימית
הייתה לי בדיוק תקופה כזאת בגילאי 15-16, אני חושבת שככה זה גיל ההתבגרות... זה יעבור
בקורונה התרגלנו להיות מבודדים כזה אז עכשיו חברים פחות קובעים אני חושבת שבגלל זה או סתם בגלל שלא התראינו הרבה זמן עם חברים כשיתחיל בית ספר הכל יסתדר
באותו הנושא: