11 תשובות
מוזמן לפנות אליי אני אנסה לעזור
שואל השאלה:
מה הטעם
מה הטעם
אנונימית
לקוות
ולהאמין שהכל עובר
אם אתה רוצה אני כאן לדבר ולפרוק
אני אנסה ואצליח לעזור לך
ולהאמין שהכל עובר
אם אתה רוצה אני כאן לדבר ולפרוק
אני אנסה ואצליח לעזור לך
שואל השאלה:
אבל אני בת
אבל אני בת
אנונימית
שואל השאלה:
ולא
בשביל מה
ולא
בשביל מה
אנונימית
אה סליחה
ובשביל שתרגישי יותר טוב?
ובשביל שתרגישי יותר טוב?
שואל השאלה:
לא יעזור..
לא יעזור..
אנונימית
עצם העובדה ששאלת את השאלה הזאת מעידה שיש בך תקווה אבל נשים את זה בצד רגע ונזרום עם ההצהרה שלך, השאלה המתבקשת היא: אין תקווה למה? ולמה?
תזכרי ששבע יפול צדיק וקם, כדי להצליח חייבים קודם להיכשל
שואל השאלה:
אבל אני נכשלת כל הזמן
אבל אני נכשלת כל הזמן
אנונימית
אבל בסוף את תקומי
ובגדול
ובגדול
באותו הנושא: