11 תשובות
מוזמן לפנות אליי אני אנסה לעזור
שואל השאלה:
מה הטעם
אנונימית
לקוות
ולהאמין שהכל עובר
אם אתה רוצה אני כאן לדבר ולפרוק
אני אנסה ואצליח לעזור לך
שואל השאלה:
אבל אני בת
אנונימית
שואל השאלה:
ולא
בשביל מה
אנונימית
אה סליחה
ובשביל שתרגישי יותר טוב?
שואל השאלה:
לא יעזור..
אנונימית
עצם העובדה ששאלת את השאלה הזאת מעידה שיש בך תקווה אבל נשים את זה בצד רגע ונזרום עם ההצהרה שלך, השאלה המתבקשת היא: אין תקווה למה? ולמה?
תזכרי ששבע יפול צדיק וקם, כדי להצליח חייבים קודם להיכשל
שואל השאלה:
אבל אני נכשלת כל הזמן
אנונימית
אבל בסוף את תקומי
ובגדול