4 תשובות
סתם אוהבים להציק לנו
כבר אין כוח אליהם, רק בעיות הם עושים.
הם זורקים עפיפונים ושורפים לנו שדות ויערות.
מדי פעם הם גם זורקים עלינו טילים.
אנחנו גם זורקים עליהם טילים, אבל זורקים יותר מילים מאיימות.
משעמם להם אז הם התחילו להציק לנו ולסחוט אותנו על כלום