7 תשובות
לראות שיעורים של רבנים יש מלא באינטרנט ויש גורמים מתאימים שיעזרו לך בתהליך
את תישברי, יהיה לך רגעים שתישברי
תמיד תזכרי שהוא רואה הכל ואם טעית לא נורא תמשיכי לנסות זה מעלה.
אשרייך
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
אנונימית
לחזק את האמונה שלך בבורא עולם קודם כל
להבין למה את עושה את הדברים האלה
למשל לשמור שבת, ללמוד על זה להבין למה ומה המשמעות כדי שתהיה לך מטרה וככה יהיה לך פחות קל להשבר כי המטרה תהיה חשובה.
ברגע שאלוקים יהיה לך חשוב והתורה שלו ושמירת שבת (סתם לדוגמא) תהיה לך חשובה ואת תדעי מה משמעות אז גם תהיה לך מוטיבציה יותר גבוה מסתם להגיד "בוא נתחיל לשמור שבת".
אם סתם מתחילים יהיה לך אולי יותר קל להשבר אם לא תלמדי את המשמעות ולמה זה.

את יכולה גם להגיד ברכות השחק בבוקר ושמע ישראל בלילה זה באמת מחזק, לדבר אל בורא עולם במילים שלך ולהגיד לו מה שאת רוצה, למשל שאת רוצה להתחזק ואת רוצה שהוא יעזור לך, שיהיה איתך בתהליך.
תאמיני לי שהוא יקשיב וישמע.
לאט לאט תמשיכי עוד במצוות, את יכולה לשמוע שיעורי תורה, או שירים שגם יכולים מאוד לחזק.
סתם לדוגמא למאת החוצה בערב בשקיעה לשמוע שירים ופשוט להתסכל אל השמים לראות כמה יופי אלוקים ברא ולהודות לו ולדבר איתו, או סתם להתסכל ולשמוע את השיר (אם יש לך כאלה שמחזקים אותך)
ככה מתחזקים לאט לאט.
אני אגיד לך משהו עלי, אני תמיד האמנתי אבל האמונה לא הייתה מאוד דומיננטית אצלי וחזקה והיום אחרי תהליך אני יכולה להגיד שיוצא לי כל יום לדבר עם אלוקים אפילו משפט אחד, זה כבר כל כך טבוע (ואני מקווה שזה ימשיך ככה) זה באמת נכנס וזה כבר טבעי.
בהצלחה❤
ואם באלך לשאול עוד דברים תשאלי פה או בפרטי :)
אולי אני אוכל להזדהות איתך בדברים
תתחילי בלשמור קצת ואז לאט לאט להוסיף עוד ועוד נגיד לא ליסוע בשבת ואחרי שבועיים תוסיפי גם לא לראות סרטים והלאה
וואו, קודם כל
כל הכבוד לך!
דבר שני, נסי להתייעץ עם רב או מישהו קרוב שיוכל ללוות אותך בתהליך
דבר שלישי, נסי לקבוע עם חברות, לקרוא ספרים וכו!
אשמח לעזור לך. בהצלחה רבה
הכי חשוב בחיזוק האמונה זה לימוד תורה.
ללכת לשיעורים, לקרוא ספרים, זה הדבר הכי מחזק שיכול להיות,
זה הכח של הנשמה, אם את רוצה המלצות על ספרים או שיעורים,
שלחי הודעה נראה מה מעניין אותך, ואני אשתדל לכוון אותך.

המון בהצלחה!