4 תשובות
שואל השאלה:
יש לי מיששהו על הכוונת אבל אנימתביישת ממש
יש לי מיששהו על הכוונת אבל אנימתביישת ממש
אנונימית
אין לך מה להתבייש, אם לא תעשי את זה יש מצב שאת עוד תצטערי על זה המון זמן! תעשי את הצעד הזה, אין לך שום דבר להפסיד מבטיח לך שלא.
אם זה לא יצליח אז תדעי שלפחות ניסית
והיית אמיצה שעשית את הצעד, בכל מקרה אני מאמין שהוא יצא גבר איתך. בהצלחה (:
אם זה לא יצליח אז תדעי שלפחות ניסית
והיית אמיצה שעשית את הצעד, בכל מקרה אני מאמין שהוא יצא גבר איתך. בהצלחה (:
שואל השאלה:
כן אני בצבא
כן אני בצבא
אנונימית
את רק בת 19 הכל בסדר, את במסגרת?
צבא שירות לאומי.
אני בן 17 וגם מעולם לא הייתה לי בת זוג פשוט יום אחד זה יקרה אני מאמין, אל תדאגי כל החיים לפנייך את לא תישארי לבד אני בטוח.
צבא שירות לאומי.
אני בן 17 וגם מעולם לא הייתה לי בת זוג פשוט יום אחד זה יקרה אני מאמין, אל תדאגי כל החיים לפנייך את לא תישארי לבד אני בטוח.
באותו הנושא: