15 תשובות
כן אני אוהב את הקוביות שנולדתי איתם
אנונימי
חחח הבטן היא האיבר שאני הכי לא מסתכלת עליו.
אני לא אוהבת ולא לא אוהבת, זו רק בטן.
אני סבבה איתה ;)
אני לא אוהבת ולא לא אוהבת, זו רק בטן.
אני סבבה איתה ;)
כל כך אוהבת את הבטן שלי שהחלטתי להגן עליה עם שכבות של שומן❤
אנונימית
לא
כן
לול אני כרגע אוכל בלי חולצה כזה עם הטוסט ביד הסתכלתי על הבטן שלי ואני יכול להגיד לך שלא
אנונימי
תכלס הבטן היא בין הדברים בגוף שהכי מציקים לי, כי אמנם אין לי הרבה אחוזי שומן בגוף אבל משהו במבנה שלה גורם לה להראות פחות טוב. יש לי לפעמים פסים אדומים כאלה כמו צמיגים, וגם אם אני קמה הסימן נשאר
אנונימית
כן חולה עליה
לא איכס הבטן שלי חרא
היא שטוחה ויפה
אבל הפופיק שלי קצת בחוץ
אז לא יודעת
אבל הפופיק שלי קצת בחוץ
אז לא יודעת
כן אני אוהבת את הבטן שלי
במיוחד שעכשיו היא יותר חטובה מפעם (דומה לתמונה ששמת)
במיוחד שעכשיו היא יותר חטובה מפעם (דומה לתמונה ששמת)
אחלה בטן
כן רוב הזמן
נראה לי (?)...
לא
אנונימית
באותו הנושא: