4 תשובות
אולי מתעכב בגלל הקורונה או משהו
ותגידי, כמה ימים אחרי שהזמנת שלחו לך הודעה שזה נארז ונשלח לישראל?
ותגידי, כמה ימים אחרי שהזמנת שלחו לך הודעה שזה נארז ונשלח לישראל?
שואל השאלה:
הזמנתי ב19 באוגוסט ושלחו לי ב24 באוגוסט
הזמנתי ב19 באוגוסט ושלחו לי ב24 באוגוסט
אנונימית
פאו זכית נשמה
יואו גם אני הזמנתי ב19 ולא שלחו לי עדיין חחח
באותו הנושא: