4 תשובות
תנסי לא לצאת מהקווים
אוסידי זה לא משהו שמאבחנים את עצמך , אם את מרגישה שזה באמת רציני אני ממליצה לך ללכת לאיחסון יעזרו לך
שואל השאלה:
זה לא זה
אני מציירת משהו ואז יש לי דחף להמשיך את הקוו ממש חזק או שפתאום אני מקשקשת על הכל או סתם דופקת ממש חזק על הדף עם העיפרון
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאובחנת באוסידי קל אז בגלל שזו אף פעם לא הייתה בעיה רצינית אף פעם לא קיבלתי טיפול תרופתי או משהו
אנונימית