4 תשובות
תנסי לא לצאת מהקווים
אוסידי זה לא משהו שמאבחנים את עצמך , אם את מרגישה שזה באמת רציני אני ממליצה לך ללכת לאיחסון יעזרו לך
שואל השאלה:
זה לא זה
אני מציירת משהו ואז יש לי דחף להמשיך את הקוו ממש חזק או שפתאום אני מקשקשת על הכל או סתם דופקת ממש חזק על הדף עם העיפרון
זה לא זה
אני מציירת משהו ואז יש לי דחף להמשיך את הקוו ממש חזק או שפתאום אני מקשקשת על הכל או סתם דופקת ממש חזק על הדף עם העיפרון
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאובחנת באוסידי קל אז בגלל שזו אף פעם לא הייתה בעיה רצינית אף פעם לא קיבלתי טיפול תרופתי או משהו
אני מאובחנת באוסידי קל אז בגלל שזו אף פעם לא הייתה בעיה רצינית אף פעם לא קיבלתי טיפול תרופתי או משהו
אנונימית
באותו הנושא: