4 תשובות
אין לי. אבל רציתי להגיד שאת צריכה לראןת את הצד החיובי שבמוח זה שפיר תודה לאל. ושאת בסדר, זה מה שחשוב
שואל השאלה:
תודה יקירה. ברוך ה'. אבל עדיין לא פשוט...
אנונימית
מבינה אותך❤
גם לי יש שחלות פוליסיציות מבינה אותךך כל שבוע עושה שעוות בפנים
אנונימית