6 תשובות
קודם כל מה שאמרת לא נכון בשום צורה ואם אמרת דברים כאלה את צריכה לעשות חשבון נפש עם עצמך, דבר שני זאת לא "בעיה שלה" אם היו נוגעים לך בנקודות רגישות כמו אלו לא היית אומרת תפסיקו היית שותקת .
תבקשי סליחה מהמקום הכי עמוק בלב . אין מה לומר חבל שיש לנו אנשים בעולם שחושבים שאנשים עם בעיות נפשיות זה משהו רע, מבייש, מצער וכו.. הפוך בן אדם עם בעיה נפשית זה בן אדם חזק שמתמודד עם החיים גם אם הכי קשה לו בעולם אז במקום להגיד משפטים כמו שאמרת את צריכה לומר הלוואי והייתי בן אדם חזק כמוהו ובלי קשר לשפוט אנשים ולהוריד לאנשים זה מזעזע .
תבקשי ממנה סליחה ותסבירי לה שלא ידעת
שמעי את חוצפנית שאתה עוד אומרת שזאת בעיה שלה

לאחי הגדול יש את זה והוא בבית חולים משוגעים כרגע אני מבין אותה שהיא בכתה את יודעת איזה קשה זה לראות בן אדם שהכי קרוב אלי ובקושי זוכר מי אני בשבילו אומר לי "אני לא זוכר אותך" את יודעת כמה פעמים בכיתי בלילות אחרי אותו מקרה שהוא אמר לי את זה? את יודעת איזה קשה זה לראות אותו בבית חולים של המשוגעים ? הוא שירת כלוחם בצבא והיה לו עתיד מוצלח ופתאום הכניסו לו משהו לשתייה והיום הוא בבית חולים . אז שמעי את חוצפנית שאתה באה ואומרת דבר כזה כי היא עוברת דבר שכל כך קשה לעכל ולקבל אבל חייבים להמשיך כי ככה זה החיים.

נ.ב לכי ותגידי לה סליחה אני בטוח שהיא תסלח לך
אנונימי
^^^ מחזקת את הראשונה
אל תנסי להצדיק ב"לא ידעתי" כי גם אם לא ידעת זה עדיין נורא
קודם תקראי על הנושא תביני שזה בסדר ואת חומרת המצב של אנשים שחיים עם כאלה וכו'
ורק אז תפני אליה ותבקשי סליחה-לאחר הבנה איפה טעית לא כי לא נעים
גזענית