7 תשובות
כן אבל אני לפחות לומדת שלוש ימים בשבוע
אנונימית
כן , אני חושבת שיומיים בבית ספר ואז כל השאר זום
זום הרוב, אבל ככה להתחלה תחזרו בשביל תחילת שנה וזה
שואל השאלה:
לבית ספר או בזום?
אנונימי
כן,עוד לא יודעים איך.