7 תשובות
וואלה גם לי
יש לי אחד אבל לא דברנו מלא זמן אז זה לא נחשב
חחח יש לי אחד אבל הוא הומו
חחח אני אותו דבר הפוך מת להכיר ידידות
כאילו יש לי ידידות מהכיתה אבל אני לא נפגש איתו הרבה או מדבר איתו אחר הצהריים
תכירי פשוט אנשים חדשים.
גם לי איןן
אנונימית
למה זה כזה דחוף לך?
בכל זאת אם את רוצה תפתחי שיחה עם בנים בגילך אני בטוח שירצו הרבה להיות ידידים שלך