6 תשובות
גיל ההתבגרות מאמי
שואל השאלה:
אבל אני בן 14 התחלתי את השנה 1.62 שזה נמוך ואני עכשיו 1.80
אבל אני בן 14 התחלתי את השנה 1.62 שזה נמוך ואני עכשיו 1.80
כן...לבנים בדרך כלל קפיצה בגובה בגיל ההתבגרות
כן.
אממ גיל ההתבגרות וולקאם
אכן. בהחלט הגיוני.
באותו הנושא: