6 תשובות
גיל ההתבגרות מאמי
שואל השאלה:
אבל אני בן 14 התחלתי את השנה 1.62 שזה נמוך ואני עכשיו 1.80
כן...לבנים בדרך כלל קפיצה בגובה בגיל ההתבגרות
כן.
אממ גיל ההתבגרות וולקאם
אכן. בהחלט הגיוני.