3 תשובות
כמעט, פשוט בלי ברזלים וזה הכי נוח בעולם.
זהו, שלחזייה לרוב יש ריפוד ועם השילוב של הברזלים זה תופס את החזה בצורה יותר יפה (?) נקרא לזה ככה.
אבל הברלט חמוד, פשוט לקחת משהו במידה שלך.
שואל השאלה:
זה מעצב את החזה כמו חזייה?
אנונימית
זה חזיית תחרה לרוב