2 תשובות
את יכולה לדבר איתי את את רוצה...?
היי יקרה. אני כאן בשבילך. אני ממש רוצה שתשתפי אותי ואני יעזור לך. אני עשיתי גם המון שטויות בחיים שלי, ולכן לא אשפוט. תשלחי לי הודעה בפרטי ואעזור לך. באמת אני ממש רוצה לעזור לך תשלחי לי הודעה❤
באותו הנושא: