3 תשובות
הנכדים באים לבקר אותם, רואים טלוויזיה.
אבל רובם נמצאים בבית אבות, אז יש להם שם המון פעילויות וכו'.
אבל רובם נמצאים בבית אבות, אז יש להם שם המון פעילויות וכו'.
כשתיהיה זקן תדע ;)
עונים לשאלות בסטיפס
באותו הנושא: