19 תשובות
לא אכפת לי שהיא נשחטה העיקר זה טעים
זאת דרך הטבע
אני אוהבת סטייקים יותר משאני אוהבת פרות
לא חושבים על זה ונהנים מהאוכל
אני חיה בבית שכולם צמחונים וחלק טבעונים. אני אישית לא רואה בעיה בלאכול בשר אבל יש ככ מלא תחליפים לזה שזה 2 טיפות מים הטעם. אני אישית כן אוהבת לאכול בשר אבל מעדיפה כמה שיותר להמנע ולאכול מהאוכל שהם מגינים
איך אפשר לאכול חסה או גזר בידיעה שאת גונבת אוכל לחיות
בגלל זה אני צמחונית
מה הקשר ^ לא הורגים חזה או גזר. לעומת בשר
למה את כותבת ש"תאכלו מה שתרצו, זה בסדר" אם את חושבת שזה לא בסדר? את יכולה להביע את דעתך בלי לפחד מאוכלי בשר שמפחדים מהאמת אז יאשימו אותך החדירה לפרטיותם.
היא חושבת שזה לא בסדר שהיא תאכל את זה, היא לא נכנסת לאחרים לצלחת ואומרת להם זה לא בסדר לאכול את זה אל תאכלו. היא מכבדת אותם ואומרת שזה בסדר י'
הטעם מפצה על רגשות האשמה

שחיטה כשרה מבוצעת ככה שלא נגרם כאב רב לחיה (כאב רגעי ונטול כאב)

זה נשמע נדוש ואולי לא הכי חכם אבל גם העובדה שאני רק הולך לסופר וקונה את החיה ששחוטה אז לא ישנה כלום לגבי גורל החיה כי היא כבר מתה (אמנם אני צרכן וכשיש צרכן יש ביקוש מה שגורם בעקיפין לרצח אבל עדיין)
שואל השאלה:
אני לא יכולה,בשאלה האחרונה שלי כתבו לי שצריך לזרוק עליי אבנים,בגלל זה אני מנסה לא לשפוט אנשים.
אנונימית
אם אנחנו (יהודים מאמינים) מאמינים שזה התיקון שלה - אז למה לא?
אנונימי
לא חושב על זה
וזה ככה מאז ומתמיד
כאילו התורה אומרת מה לאכול מסיבה מסויימת אז..
אנשים הם אגואיסטיים מה לעשות
לא אכפת להם מהחיות כי הם חארות
אני אישית צמחונית אני לא אוכל חיה שרצחו אותה כמו שאני לא אוכל בן אדם שרצחו אותו.
אין קשר לאגואיסטים לקחתם את זה קשה מדי..
חיות לא כשרות הן אלה שסובלות בשחיטה
הכשרות לא סובלות
התנאים לא בסדר זה אני מסכים אבל אין לזה כל קשר אלינו
אחרי הכל אנחנו ניזונים מהם ואני אוכלי כל אז רוצים לאכול צמחים בכבוד מי אמר שלצמחים אין רגשות?
זה שאין תווי פנים לא אומר כלום
גם הכשרות סובלות. השחיטה עצמה אמנם מתבצעת עם סבל מינימלי, אבל כל שאר החיים שלהן גיהנום.
זה מה שאמרתי התנאים שהן חיות בהן תצאו בטענות למי שמגדל.
ומה עם מי שמשלם למגדלים? אין להם אחריות לזה?
אני משלם כי אני רוצה לאכול יש מבין? ל א כ ו ל
אתה רוצה שיהיה להם חיים יפים לפני השחיטה לך תתלונן
בפני המגדלים