5 תשובות
למה זה ככה?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מושג
אין לי מושג
אנונימית
שואל השאלה:
גיל קבלת הצו הראשון הינו בסביבות גיל 16-17, תלוי בתאריך העברי בו נולדתם:
אם נולדתם בין חודש תשרי לסוף חודש אדר, תקבלו את הצו במהלך תקופה זו. אם נולדתם בחלק השני של השנה בין חודש ניסן לסוף חודש אלול, תקבלו את הצו בין אפריל לספטמבר שנה מאוחר יותר. לבירור מדויק של הנושא ניתן לפנות ללשכת גיוס (בתחתית העמוד תוכלו למצוא את מספרי הטלפון).
גיל קבלת הצו הראשון הינו בסביבות גיל 16-17, תלוי בתאריך העברי בו נולדתם:
אם נולדתם בין חודש תשרי לסוף חודש אדר, תקבלו את הצו במהלך תקופה זו. אם נולדתם בחלק השני של השנה בין חודש ניסן לסוף חודש אלול, תקבלו את הצו בין אפריל לספטמבר שנה מאוחר יותר. לבירור מדויק של הנושא ניתן לפנות ללשכת גיוס (בתחתית העמוד תוכלו למצוא את מספרי הטלפון).
אנונימית
שואל השאלה:
לא ניראלי כי קראתי ואמרו שאולי בגיל 17 ככה חכי אני יראה לך משהו
לא ניראלי כי קראתי ואמרו שאולי בגיל 17 ככה חכי אני יראה לך משהו
אנונימית
מצטרפת לשאלה.
כנראה שבדצמבר
כנראה שבדצמבר
אנונימית
באותו הנושא: