6 תשובות
עדיף שלא, אבל אם מוכרחים תאווררי מלא
עדיף שתאווררי אותו לילה
לא, באותו יום צביעת החדר מומלץ שלא לישון בחדר.
אממ אני הייתי ישנה על הספה בסלון (בשביל שלא תיחנקי מהריח..)
אם יש חלון גדול ומאוורר והוא היה פתוח את יכולה לישון שם
לא עדיף שתחכי עוד יום
באותו הנושא: