13 תשובות
מפחדים להטרף
מה הכללת את כל החרדים חח
יש אנשים שמפחדים, מה זה קשור לזה שהם חרדים לעזאזל
יש אנשים שמפחדים, מה זה קשור לזה שהם חרדים לעזאזל
וואי באמת שכן הם לוקחים את הילדים שלהם לצד השני של הרחוב והכלבה שלי פיצית
הם חושבים שזו חיה טמאה
אין קשר לחרדים. לא כולם אוהבים כלבים או מכירים התנהגות של כלבים. מי שלא יודע זה מפחיד אותו לא משנה מה גודל הכלב.
ואין להם בחברה החרדית כלבים
זה חינוך.
ההורים מפחדים וככה הילדים לומדים מהם(למרות שזה לא תמיד ככה).
ובלי קשר...כלב זה חיה טמאה ולכן חלק מהחדרים מחמירים ולא נוגעים בהם
ההורים מפחדים וככה הילדים לומדים מהם(למרות שזה לא תמיד ככה).
ובלי קשר...כלב זה חיה טמאה ולכן חלק מהחדרים מחמירים ולא נוגעים בהם
אנונימית
איך זה קשור לזה שהם חרדים יש חילונים שמפחדים מכלבים וגם יש חרדים שמפחדים מכלבים
מה הקשר בדיוק לזה שהם חרדים? אני מכירה גם חילונים שמפחדים מכלבים מה לעזעזל הקשר חח
מכל הסוגים יש אנשים שמפחדים ויש אנשים שאוהבים.
והנה הוכחה לזה שלא כל החרדים מפחדים מכלבים כי יש חי בני דודים חרדים ודתיים, ולדתיים יש כלבה שנפגשנו בבית של המשפחה החרדית הדתיים הביאו את הכלבה ובנות דודות שלי שיחקו עם הכלבה וליטפו אותה.
עש כאלה ויש כאלה
מכל הסוגים יש אנשים שמפחדים ויש אנשים שאוהבים.
והנה הוכחה לזה שלא כל החרדים מפחדים מכלבים כי יש חי בני דודים חרדים ודתיים, ולדתיים יש כלבה שנפגשנו בבית של המשפחה החרדית הדתיים הביאו את הכלבה ובנות דודות שלי שיחקו עם הכלבה וליטפו אותה.
עש כאלה ויש כאלה
אני חרדית ותאמת באמת רוב החרדים מפחדים מכלבים זה פשוט כי רוב החרדים פחות מגדלים חיות ולכן גם פחות נחשפים לחיות אני אישית מתה מפחד מחיות אין לי מושג למה
יש קשר בין זה שהם חרדים לבין פחד מכלבים.
חרדים לרוב גדלים בשכונות שלהם. בגלל שכלבים נחשבים חיה טמאה אז הם לא מגדלים כלבים. כלומר הם לא רואים בכלל כלבים ברחוב ואין להם היכרות עם החיה הזו. ואז כשהם רואים אותם הם מפחדים כי הם לא מכירים את ההתנהגות שלהם והם לא יודעים למה לצפות
חרדים לרוב גדלים בשכונות שלהם. בגלל שכלבים נחשבים חיה טמאה אז הם לא מגדלים כלבים. כלומר הם לא רואים בכלל כלבים ברחוב ואין להם היכרות עם החיה הזו. ואז כשהם רואים אותם הם מפחדים כי הם לא מכירים את ההתנהגות שלהם והם לא יודעים למה לצפות
אנונימי
אני לא חושבת שזה קשור לזה שזאת חיה טמאה כי אין שום בעיה הלכתית לפי מה שאני יודעת כאילו אני כן מכירה חרדים שיש להם כלב (קרובי משפחה שלי) אני לא יודעת למה זה פחות נפוץ בשכונות חרדיות אבל זה לא נראה לי קשור לזה שזאת חיה טמאה כי יש לי איזה סוג שלוש חברות שיש להם אוגרים ועוד איזה מישהי שיש להם ארנבים זה סתם פחות נפוץ גידול חיות אצלנו באמת אין לי מושג למה
כן זה באמת לא קשור לחיה טמאה.. אוגרים יש הרבה חרדים שמגדלים וזה גם לא חיה כשרה..
בני דודים שלי פוחדים מכלבים הם מלטפים, אולי חלק מזה קשור לזה שזאת חיה טמאה אבל זאת לא הסיבה העיקרית
בני דודים שלי פוחדים מכלבים הם מלטפים, אולי חלק מזה קשור לזה שזאת חיה טמאה אבל זאת לא הסיבה העיקרית