אני וחברה שלא דיברתי איתה המון זמן קבענו לפני כמה ימים להיפגש היום...
מוקדם יותר שאלתי אותה אם אנחנו נפגשות היום וקבענו להיפגש בארבע ועכשיו ארבע והייתי כזה סבבה אני אחכה שהיא תשלח את ההודעה אבל יש סיכוי שהיא פשוט עושה משהו ולא שמה לשעה אז החלטתי שאני שאשלח אבל אני לא יודעת מה לכתוב מה לכתוב לה?