5 תשובות
שואל השאלה:
אם אני לא עונה אז אני לומד
אנונימי
הגיוני, זאת מתמטיקה
חחחnn התשובה שלך, תראה ברור שמתמטיקה זה לא קל וזה דורש הרבה תרגול אבל תזכור שזה שאתה מתרגל עכשיו ממש יעזור לך אחרי זה ויקל עלייך.
אני בטוחה שתצליח, במיוחד אם אתה משקיע ככה.
אבל - אל תשכח לעשות הפסקות בין לבין, תנוח
אתה לא "חייב", אם אתה מרגיש שלוחצים עליך לעשות 5 יחידות ואתה לא עושה את זה כי אתה באמת רוצה את זה אז תרד. בהצלחה!
שואל השאלה:
אני חייב
אנונימי