18 תשובות
טורקית חחח לא יודעת
רוסית אני אישית אוהבת את הזמרים - rauf faik
-
-
ואין לי שעולים לראש תגידי לי יותר מה הסגנון שלך
מה הסגנון שלך
אויש זה לא נתן לי לרשום ברוסית
הנה תנסי להעתיק ולהדביק

eldzhey
feduk
תשמעי גבר עם זקן
אני טורקייה דרך אגב ויש לי שירים טובים להמליץ לך
שואל השאלה:
הסגנון שלי זה rauf&faik ובעיקרון אני יכולה לאהוב הכל
שואל השאלה:
למה אנשים כותבים פה טורקית ..
סה"כ הצעתי לך טורקית
שואל השאלה:
לא חח לא רק את עוד מישהי
אה סורי קראתי תשאלה נכון
אין לי מושג אם תאהבי כי אני לא מכירה את הסגנון, אבל alec benjamin והביטלס, שני סגנונות שונים אבל תנסי אולי תאהבי
מקווה שהקישור נכון
https://youtu.be/0mk2pnbnjiq
https://youtu.be/yzecdwhwce8
אוף זה לא נותן ליכתוב
שמעי שירים של כמעט מלאכים...