18 תשובות
אויש זה לא נתן לי לרשום ברוסית
הנה תנסי להעתיק ולהדביק

eldzhey
feduk
תשמעי גבר עם זקן
אני טורקייה דרך אגב ויש לי שירים טובים להמליץ לך
שואל השאלה:
הסגנון שלי זה rauf&faik ובעיקרון אני יכולה לאהוב הכל
שואל השאלה:
למה אנשים כותבים פה טורקית ..
סה"כ הצעתי לך טורקית
שואל השאלה:
לא חח לא רק את עוד מישהי
אין לי מושג אם תאהבי כי אני לא מכירה את הסגנון, אבל alec benjamin והביטלס, שני סגנונות שונים אבל תנסי אולי תאהבי
מה הסגנון שלך
רוסית אני אישית אוהבת את הזמרים - rauf faik
-
-
ואין לי שעולים לראש תגידי לי יותר מה הסגנון שלך
טורקית חחח לא יודעת
אה סורי קראתי תשאלה נכון
מקווה שהקישור נכון
https://youtu.be/0mk2pnbnjiq
https://youtu.be/yzecdwhwce8
שמעי שירים של כמעט מלאכים...
אוף זה לא נותן ליכתוב