32 תשובות
שואל השאלה:
זה בבני עייש ליד גדרה
זה בבני עייש ליד גדרה
אנונימי
חתול שלך או חתול רחוב?
שואל השאלה:
זה חתול רחוב שהוא נמצא באחת החצרות ביישוב שלי
זה חתול רחוב שהוא נמצא באחת החצרות ביישוב שלי
אנונימי
למה הוא צריך להרדים אותו? ומה מונע ממך לקחת אותו?
אנונימי
שואל השאלה:
כי הוא מחרבן לו בחצר ליד הדברים שלו. אני לא יכולה כי יש לי שני ארנבים וכלב ואין לי חצר והבית קטן אם הייתי יכולה הייתי לוקחת אותו.
כי הוא מחרבן לו בחצר ליד הדברים שלו. אני לא יכולה כי יש לי שני ארנבים וכלב ואין לי חצר והבית קטן אם הייתי יכולה הייתי לוקחת אותו.
אנונימי
שואל השאלה:
נעמה זאת לא הרדמה זאת זריקת רעל והם מתים בייסורים
נעמה זאת לא הרדמה זאת זריקת רעל והם מתים בייסורים
אנונימי
שואל השאלה:
אני ניסיתי אני שמתי אותו ליד הבית שלי במקום עם מלא חתולים ומלא אוכל וצל והוא פשוט הלך את כל הדרך חזרה לאותו מקום שהוא היה.
אני ניסיתי אני שמתי אותו ליד הבית שלי במקום עם מלא חתולים ומלא אוכל וצל והוא פשוט הלך את כל הדרך חזרה לאותו מקום שהוא היה.
אנונימי
שואל השאלה:
הרדמה עולה 300 שקל והם לא עושים את זה שם, ראיתי בטלוויזיה על הדברים האלה. הם מזריקים להם רעל שימותו בייסורים
הרדמה עולה 300 שקל והם לא עושים את זה שם, ראיתי בטלוויזיה על הדברים האלה. הם מזריקים להם רעל שימותו בייסורים
אנונימי
שואל השאלה:
החתול לא שייך לאף אחד ומכיוון שלא משלמים להם על הרדמה 300 שקל אז הם נותנים להם רעל
החתול לא שייך לאף אחד ומכיוון שלא משלמים להם על הרדמה 300 שקל אז הם נותנים להם רעל
אנונימי
שואל השאלה:
אולי תשאלו את ההורים שלכם? בבקשה תשאלו את ההורים שלכם אם הם יכולים לקחת חתול זקן מבני עייש שזה ליד גדרה
אולי תשאלו את ההורים שלכם? בבקשה תשאלו את ההורים שלכם אם הם יכולים לקחת חתול זקן מבני עייש שזה ליד גדרה
אנונימי
קודם כל תודיעי לשכן החמוד שלך שחתולים לא מחרבנים סתם ככה הם מחרבנים בחול - הם חופרים בור מחרבנים ומכסים אותו זאת חיה אחת הנקיות והם לא יעדיפו להתאפק מאשר ללכלך.
אל תדאגי בגזים לא ימיתו אותו, אולי בזריקת הרדמה. את האמת, אם הוא באמת סובל אולי זה עדיף. אבל אם לא הייתי במקומך מדווחת על השכן אם הוא אמר משהו בסגנון שאמרת על "גזים כמו בשואה"
אני עושה אומנות לגורים בלבד ואם הייתי יכולה למבוגרים הייתי עוזרת לך. יש אומנות בתשלום למבוגרים תפני אליי בפרטי
אל תדאגי בגזים לא ימיתו אותו, אולי בזריקת הרדמה. את האמת, אם הוא באמת סובל אולי זה עדיף. אבל אם לא הייתי במקומך מדווחת על השכן אם הוא אמר משהו בסגנון שאמרת על "גזים כמו בשואה"
אני עושה אומנות לגורים בלבד ואם הייתי יכולה למבוגרים הייתי עוזרת לך. יש אומנות בתשלום למבוגרים תפני אליי בפרטי
שואל השאלה:
אני גרה ביישוב בני עייש ^^
זה ליד גדרה
אני גרה ביישוב בני עייש ^^
זה ליד גדרה
אנונימי
שואל השאלה:
בגלל שאין לו מקום לעשות את הצרכים אז הוא לא עושה את זה בחול וזה בנוסף מסמן טריטוריה.
כמו שכבר כתבתי למעלה, הם מזריקים להם רעל, רק בתשלום של 300 שקל הם שמים להם זריקת הרדמה.
בגלל שאין לו מקום לעשות את הצרכים אז הוא לא עושה את זה בחול וזה בנוסף מסמן טריטוריה.
כמו שכבר כתבתי למעלה, הם מזריקים להם רעל, רק בתשלום של 300 שקל הם שמים להם זריקת הרדמה.
אנונימי
תשמעי, הדבר הכי טוב שיש מצב שיכול לעבוד זה שתצליחי לקחת את החתול להתקשר לאיזה עמותה טובה ולהגיד שמצאת אותו באותה העיר שבה נמצאת העמותה
אפילו תקחי אותו באוטו ותעבירי אותו לרחוב אחר שלפחות האיש לא ימצא אותו
אנונימית
איפה את גרה?
שואל השאלה:
אין אין עמותות באיזור שלי וגם אף אחד מהם לא עוזרים לי אני דיברתי עם מלא עמותות והם רק אמרו לי לפרסם אותם בכל מקום בפייסבוק.
אני לקחתי אותו כמו שכבר כתבתי לרחוב שלי שזה מקום הרבה יותר טוב והוא בכל זאת חזר את כל הדרך לאותו מקום.. אין לי מושג איך
אין אין עמותות באיזור שלי וגם אף אחד מהם לא עוזרים לי אני דיברתי עם מלא עמותות והם רק אמרו לי לפרסם אותם בכל מקום בפייסבוק.
אני לקחתי אותו כמו שכבר כתבתי לרחוב שלי שזה מקום הרבה יותר טוב והוא בכל זאת חזר את כל הדרך לאותו מקום.. אין לי מושג איך
אנונימי
שואל השאלה:
אני גרה ביישוב בני עייש ^^
אני גרה ביישוב בני עייש ^^
אנונימי
תפרסמו בפייסבוק תמיד אנשים רוצים או שתתקשרי לאיזושהי עמותה ותגידי להם שמצאת אותו, הוא יבלה את שאר חייו בעמותה כנראה עד שמישהו יקח אותו...
לרחוב רחוק יותר
אנונימית
שואל השאלה:
פרסמתי בפייסבוק בכל מקום וכלום..
פרסמתי בפייסבוק בכל מקום וכלום..
אנונימי
תתקשרי לעמותה אני אומרת לך
שואל השאלה:
אמרתי שהתקשרתי להרבה עמותות והם אמרו שאין מקום ואין מה לעשות
אמרתי שהתקשרתי להרבה עמותות והם אמרו שאין מקום ואין מה לעשות
אנונימי
קחי אותו לצד השני של העיר
אנונימית
ניסיתי לפרסם בפייסבוק?
למה את לא יכולה לקחת אותו בעצמך אם את גרה שם?
זה חתול זקן יאללה חתול בא חתול הולץ
אנונימי
ניסית את גג לחיות חולון?
ובבקשה תרדו ממנה עם "למה את לא יכולה לקחת אותו בעצמך" לכל אחד יש את המורכבות והמנטליות של ההורים שלו וכל הכבוד לה שאכפת לה והיא רואה את החתול ולא מתעלמת כמו שאר האנשים פה בארץ
דברי איתי בפרטי תני מספר שלך או משהו תשלחי לי את התמונות שלו אני אסגנן משהו ונעלה אותו לפייסבוק
אני בקבוצות של חתולים והכל
אני בקבוצות של חתולים והכל
שואל השאלה:
אין זה בחולון אני גרה בבני עייש הם לא יקחו אותו
אין זה בחולון אני גרה בבני עייש הם לא יקחו אותו
אנונימי
קחי
אותו
באוטו
לצד
השני
של
העיר
אותו
באוטו
לצד
השני
של
העיר
אנונימית