11 תשובות
השני
השני
אני לא יוצאת עם בנים 3>
השני!!
אנונימית
אף אחד מהם לדעתי, כן עם הראשון תהיה משיכה אבל המשיכה תרד מהר מאוד עם כל הדברים שהוא עושה בטיקטוק (לא מעריצה גדולה של האפליקציה) ועם השני נדמה לי שלא תהיה משיכה. ובלי משיכה, מה כל זה שווה?
השני
שואל השאלה:
בת חווה, הכוונה שיש משיכה בפנים ובגוף טיפה פחות
בת חווה, הכוונה שיש משיכה בפנים ובגוף טיפה פחות
אנונימית
השני אבל אם הוא ממש שמן אז לא
השני, בדוק שהשני.
השני
אבל לא אפסול את הראשון
אבל לא אפסול את הראשון
לא יודעת, לי אישית שחיפים עושים את זה... כן אני סתומה.