9 תשובות
אמלהה אני גם רוצהה
בהצלחה! תבואי בלי ציפיות וכך תהיי מוכנה להכל
אני עוד לא התגייסתי אז אין לי מה לייעץ אבל בהצלחה נסיכהה
לכי לישון
קחי את הכל באיזי. הטירונות תקופה קשה מנטאלית אבל אם תתחברי לבנות אחרות ותשמרי על אופטימיות תהיה לך חוויה מעולה. אם מפקדת צועקת עלייך אל תקחי את זה ללב.
אנונימית
יאא בהצלחה!!
אמנם יש לי עוד שנתיים אז טיפים אין לי עדיין, אבל זאת תקופה חדשה בחיים וקחי את זה בכיף ותהני!
אמנם יש לי עוד שנתיים אז טיפים אין לי עדיין, אבל זאת תקופה חדשה בחיים וקחי את זה בכיף ותהני!
בהצלחהה
אל תהיי לחוצה
אין לי טיפים אבל בהצלחה❤
באותו הנושא: