13 תשובות
חחח נשבעת
ספרי לי על זה עכשיו גם אני בבאסה העיקר אמרתי לעצמי אני עושה גלואו אפ
אנחנו לא
אני פשוט לא אשן בלילה וארדם באיזה 10 בערב ביום הראשון
אני פשוט לא אשן בלילה וארדם באיזה 10 בערב ביום הראשון
בדיוקק
וואלה ככה כולם מזל שסיימתי בית ספר חחח
באמת איך... זה פשוט תמיד מסתדר אחרי כמה ימים בבית ספר.
שימי שעון מעורר לשבע בבוקר תחזיקי עד שבע בערב ולכי לישון, אני יודע שזה נשמע כמו משימה בלתי אפשרית אז תעזרי בקפה שחןר הפותר כל בעיה נודר
השעות שינה שלי גם כל השנה לא בסדר:-/
בטוחה שהיום הראשון שלי ביב זה יהיה אחרי לילה ללא שינה
אני לוקחת כדורים לשינה פשוט לקום מוקדם לשתות קפה ולהיתקלח וזהו
שאלה טובה
ראיתי את השאלה הזאת בידיעה שעכשיו 22:00 ואמרתי שאני אלך לישון כדי לסדר את השעות שינה. עכשיו שלוש בבוקר.
גם אצלי השעות שינה נדפקו מאוד אני מקווה שנלמד כזה פעמיים בבית ספר והשאר בזום כי לא סידרתי את השעות שינה שלי בכלל ואני מפחדת שאני לא אצליח לסדר
באותו הנושא: