13 תשובות
כי הוא כנראה לא אוהב אותך איכ זרקי אותו
אנונימית
נראלי שהוא לא ממש בקטע, בעיניי תנתקי קשר אם הוא לא מראה לך אהבה חזרה.
שואל השאלה:
למה את חושבת שעל כל דבר צריך לזרוק
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו שנתיים יחד
אנונימית
את יכולה לדבר איתו על זה שזה מפריע לך ולשאול אותו אבל גם אני עם חבר שלי המון פעמים לא אומרת בחזרה
ולפעמים גם הוא לא אומר לי בחזרה
זה לא אומר שהוא פחות אוהב אותי או אני פחות אוהבת אותו
תדברי איתו על זה
אז כנראה ירד לו נשמה.. הראשונה צודקת..
לא חשבתי שצריך כל דבר לזרוק ומאיפה לי כמה זמן אתם ביחד זה רק היה נראה לי מהשאלה וככה זה נשמע מהשאלה זה הכל.
לא חייבת לתקוף ניסיתי לעזור סך הכל.
מי אמר שאמרתי שעל כל דבר צריך לזרוק? את מכירה אותי? לא. אז שאלת שאלה אני עונה ומנסה לעזור תזרקי אותי לקיביני
אנונימית
שואל השאלה:
לא תקפתי שאלתי. הכל טוב
חחחח את די תוקפת לאנשים שמנסים לעזור לך.
שאלת שאלנו- ענינו.
ככה זה נשמע מהשאלה שכנראה הוא לא בעיניין יותר.
כן חח אל תתקפי שאלת משו תתמודדי עם האמת חחח
שואל השאלה:
מה לקחת טת זה ללב פשוט אני מעריכה שענית באמת. פשוט להגיד ישר לזרוק יכול לשנות חיים של בן אדם
אז בסדר לא לזרוק חחח לול תפרדי ממנו זה יותר עדין ?