9 תשובות
אם הייתי במקומך הייתי עושה אותו דבר
ככה להבא שלא שוב תתנהג ככה
וזה כבר קרה ועבר, אל תהיי עצובה בגלל זה
לא יודעת מי צודקת ומי לא אבל באותו הרגע זה מה שראית לנכון לעשות
ככה להבא שלא שוב תתנהג ככה
וזה כבר קרה ועבר, אל תהיי עצובה בגלל זה
לא יודעת מי צודקת ומי לא אבל באותו הרגע זה מה שראית לנכון לעשות
שואל השאלה:
זה קרה כמה פעמים שעשיתי בשבילה משהו והיא לא העריכה היא די קטנה אבל לא תינוקת והיא כן מעריכה דברים אחרים אז זה ממש העליב אותי, אפילו שהיא ממשיכה לא להעריך או לזכור מה שאני עושה בשבילה אני ממשיכה לנסות לא יודעת למה
זה קרה כמה פעמים שעשיתי בשבילה משהו והיא לא העריכה היא די קטנה אבל לא תינוקת והיא כן מעריכה דברים אחרים אז זה ממש העליב אותי, אפילו שהיא ממשיכה לא להעריך או לזכור מה שאני עושה בשבילה אני ממשיכה לנסות לא יודעת למה
אנונימית
כי את כן רוצה לגרום לה לשמוח, את רוצה לראות שהיא שמחה בזכותך, להראות לה שאת אוהבת אותה והכל, זה חלק מהקטע של להיות אחות
וזה לגיטימי שזה יעליב אותך, גם אני הייתי נעלבת מדבר כזה
יום יבוא והיא תעריך את כל הדברים שאת עושה בשבילה
וזה לגיטימי שזה יעליב אותך, גם אני הייתי נעלבת מדבר כזה
יום יבוא והיא תעריך את כל הדברים שאת עושה בשבילה
שואל השאלה:
אני מקווה..
כי גם כשזה משהו שהיא ממש רצתה ודיברה עליו מלא היא שוכחת תוך חצי שעה
אני מקווה..
כי גם כשזה משהו שהיא ממש רצתה ודיברה עליו מלא היא שוכחת תוך חצי שעה
אנונימית
לרוב מתחילים להעריך דברים ברגע שמאבדים אותם
אני לא אומרת לך להפסיק, אבל אני רק אומרת שיבוא מן הסתם יום שאת כבר לא תיתני ותיתני לה, היא תעריך אותך על כל הדברים שאי פעם עשית :)
ואני די בטוחה שהיא זוכרת הכל, היא פשוט לא מראה את זה
אני לא אומרת לך להפסיק, אבל אני רק אומרת שיבוא מן הסתם יום שאת כבר לא תיתני ותיתני לה, היא תעריך אותך על כל הדברים שאי פעם עשית :)
ואני די בטוחה שהיא זוכרת הכל, היא פשוט לא מראה את זה
שואל השאלה:
זה נשמע משתחצן או שאני חושבת שאני מושלמת או משהו (מה שממש לא נכון)
אבל מה שהכי גורם לי לאושר זה לגרום לאחרים לחייך, בעיקר אנשים שאני אוהבת, נגיד באמת שאני יהיה הרבה יותר מאושרת לקנות משהו שמישהו שאני אוהבת ממש רוצה ושהוא יחייך וישמח מאשר לקנות לי משהו שישמח אותי
זה נשמע משתחצן או שאני חושבת שאני מושלמת או משהו (מה שממש לא נכון)
אבל מה שהכי גורם לי לאושר זה לגרום לאחרים לחייך, בעיקר אנשים שאני אוהבת, נגיד באמת שאני יהיה הרבה יותר מאושרת לקנות משהו שמישהו שאני אוהבת ממש רוצה ושהוא יחייך וישמח מאשר לקנות לי משהו שישמח אותי
אנונימית
נע זה לא נשמע ככה
מכירה כאלה אנשים
הלוואי עליי להיות ככה
מכירה כאלה אנשים
הלוואי עליי להיות ככה
שואל השאלה:
תודה על העזרה, עודדת אותי :)
תודה על העזרה, עודדת אותי :)
אנונימית
בכיף :) שמחה שעודדתי אותך!
באותו הנושא: