4 תשובות
את בגובה ומשקל מושלם.
תשארי במשקל שלך הוא מהמם ואין לך שום סיבה לרדת❤
תשארי במשקל שלך הוא מהמם ואין לך שום סיבה לרדת❤
שואל השאלה:
אוף אני צריכה בכלל להשמין כי אבד לי המחזור
אוף אני צריכה בכלל להשמין כי אבד לי המחזור
אנונימית
לכי לרופא תבדקי למה הוא אבד.
אבל לרדת במשקל בטוח לא
אבל לרדת במשקל בטוח לא
לא את תהיי בתת משקל
המשקל שלך סבבה לגמרי עכשיו
המשקל שלך סבבה לגמרי עכשיו
באותו הנושא: