7 תשובות
להחמיא לו מדי פעם
אבל עדיף פשוט להגיד לו וזהו
אבל עדיף פשוט להגיד לו וזהו
שואל השאלה:
אין לי אומץ
אין לי אומץ
אנונימית
כמה זמן אתם כבר מכירים?
שואל השאלה:
10 חודשים
10 חודשים
אנונימית
תנסי להתקרב אליו מבחינה פיזית יותר, לשבת יותר קרוב אליו נגיד, או שכשאת נוגעת בו, אז לעשות את זה יותר לאט, ככה שהנגיעה תמשך יותר זמן או ליצור רושם שהיא כאילו "בטעות" ואת לא שמה לב, לחבק אותו לפעמים, ואל תעשי את זה ממש מוגזם, ממש בקטנה
תבחני את התגובה שלו, תראי אם גם הוא מתקרב אלייך יותר אחרי מה שאת עושה
אם כן, אפשר לנסות לקדם עניינים
תבחני את התגובה שלו, תראי אם גם הוא מתקרב אלייך יותר אחרי מה שאת עושה
אם כן, אפשר לנסות לקדם עניינים
אז תנסי להתחיל להגיד לו אין לך כל כך מה להפסיד
תנסי לרמוז לו כזה מבטים וכאלה ולהתקרב אליו
באותו הנושא: