7 תשובות
בשמונה אין שמש חזקה מספיק לשיזוף לא יעבוד לך
שואל השאלה:
אז באיזו שעה כדאי ללכת כדי להשתזף ולא להישרף (עם שמן שיזוף)
תקשיבי שגם עם קרם הגנה אני באמת משתזפת אבל חלק מהזמן אני שמה גם וגם (קודם קרם הגנה ואחר כך שמן) וזה גם אחלה
שואל השאלה:
עשיתי את זה פעם אחת והייתי שעתיים בים ולא קיבלתי שום צבע! את שמה קרם הגנה פעם אחת רק? כי שמתי מלא פעמים מהפחד להישרף
לא חושב
שואל השאלה:
ואני לא אשרף אם אני אהיה שעה?
תלכי בעשר ככה שיש שמש אבל לא יותר מדי