9 תשובות
שואל השאלה:
עגילים זה לא נחשב דבר נשי או גברי
אנונימי
לא.
זה גם לא יפה לבנות.
זה תלוי בבן יש כאלה שיפים ויש כאלה שלא יש כאלה שיפה להם הרוב יפה להם וזה יפה קיצר
כבן אני חושב שזה לא יפה לבנים
פחות וזה לא קשור לנשי או גברי פשוט זה לא יפה
אני לא אוהבת
כן
אך ורק הליקס
כגבר אני אומר לך שלא
אני לא אוהבת, אבל עם הבן מרגיש טוב עם זה, זה יהיה לו יפה לדעתי