5 תשובות
זה לא כל כך כואב אבל זה כן מאוד מציק
אבל זה יעבור ואת לא תזכרי את זה זה לא נורא זה לא כמו גשר
אבל זה יעבור ואת לא תזכרי את זה זה לא נורא זה לא כמו גשר
אנונימית
אהה גם לי היה חח לא ידעתי שקוראים לזה עכביש.. לי אישית ממש סבלתי מזה לא בזמן ששמו לי אלא אחכ כי זה מרחיב לך את הלסת ולפעמים יש שיניים שיוצאות וזה מוות ממש אבל זה ממש שווה לטפל בשיניים את תיהיה יפיפיה אחכ חח אני לא מתחרטת על זה
שואל השאלה:
אמרו לי שזה כואב אחרי הטיפול אבל זה פחות מעניין אותי. אני מאוד בחרדה בזמן הטיפול. בטוח שזה לא מציק כששמים? כשאני אומרת מציק אני מתכוונת ממש ממש מציק ולא נסבל
אמרו לי שזה כואב אחרי הטיפול אבל זה פחות מעניין אותי. אני מאוד בחרדה בזמן הטיפול. בטוח שזה לא מציק כששמים? כשאני אומרת מציק אני מתכוונת ממש ממש מציק ולא נסבל
אע את כבר תראי לפי מה שאני זוכרת הפה שלי היה פתוח די הרבה זמן והוא ניסה להתאים את זה לשיניים וכו כן קצת מעצבן אבל זה בסוף ניגמר אל תדאגי.
אהה וטיפ אחרון אם הוא אומר לך לשים 12 שעות בלילה או משהו כזה תעשי את זה גם אם זה קשה כי ככה תסיימי עם זה יותר מהר
אהה וטיפ אחרון אם הוא אומר לך לשים 12 שעות בלילה או משהו כזה תעשי את זה גם אם זה קשה כי ככה תסיימי עם זה יותר מהר
שואל השאלה:
מה זאת אומרת 12 שעות בלילה?
מה זאת אומרת 12 שעות בלילה?
באותו הנושא: