5 תשובות
כןכן
זה תקין
זה בסדר זה קורה לי תמיד
לגמרי תקין. קרישי דם.. לכל בת זה קיים, בתדירות כזו או אחרת ובכמות כזו או אחרת
כן הכול טוב זה קורה בערך לכולם..
כן אבל שימי לב שזה לאו דווקא ביום השלישי- אצלי לדוגמא זה גם בלילות לפעמים ואפילו ביום הרביעי אבל כן זה סבבה אין לך מה לדאוג.