13 תשובות
אני מפחדת? אני בכל מקרה לא יכולה להתחתן בארץ, מה זה כבר משנה?
נראלך אני רוצה שהרוח הקדושה תעניש אותי.
פשוט לא בארץ.
לא מפחד-שמח
זה איסור מהתורה
"פוחדים" אין קשר לפחד אני הולכת לפי היהדות
לא פוחדת עושה מה שהקב"ה ציווה
במילא לא יתנו לי להתחתן בארץ אז כבר לא אכפת לי
למה שאני אפחד
בלי קשר אסור לי להתחתן בארץ אז מה אכפת לי
משום שהקדוש ברוך הוא אסר עלינו להתבולל.
ניסינו להתבולל, בעולם פחות קיבלו את זה וחטפנו שואה.....
במאה הקודמת באמת שניסינו להשתלב, כ"כ רצינו להיות ככול העמים, אבל העולם בתמורה העצים את קנאתו עלינו והביא עלינו שואה.
לא רוצים אותנו לא צריך.....

עריכה: רק הערה שולית. דווקא בגרמניה, המקום בו רמת התבוללות הגבוהה ביותר שהייתה באירופה (כ80 אחוז התבוללות) דווקא משם העם היהודי הכי נדפק....
בנוסף אני חושב שעצם קיום מדינתו נובע בעקבות כך שהעם היהודי נשאר כעם מאוחד ולא נכחד.
תחשבי על המצב בו היהודים היו מתבוללים....המדינה לא הייתה קיימת כי היהודים לא היו קיימים....!!!
תחשבי על כל העמים העתיקים שחיו לפני אלפי שנים. היכן הם? מה קרה להם? איפה האמורי, היוני, הרומאי והיבוסי..? היכן כולם נעלמו?!?!
אני לא מפחדת כי אני לא יכולה להתחתן בארץ
לא מפחדת להתבולל.לא כזה משנה לי גם.
זה לא קושר ללפחד
פשוט יש אנשים שמאמינים שאסור להתבולל
אנונימית