10 תשובות
אני (אוקיי)
ברור שיש, אני נגיד
אני אוהב מזרחית-מוזיקה מהמזרח, ביפנית
רוב האנשים לא אוהבים מזרחית יא פרחה בשקל
חחח אני
למה אתה בשוק ? כמעט כולם שונאים
מה יש לאהוב באנשים שבוכים וצועקים לך באוזן? באמת איך אתם אוהבים את עומר אדם זה צורב
לא רק שאני לא אוהבת אני גם לא מסוגלת לשמוע מזרחית אבל אם אתה אוהב זה אחלה , לא כולם חייבים לאהוב
אנונימית
"רוב האנשים לא אוהבים מזרחית יא פרחה בשקל"
מדבר מי שמקטלג אנשים לפי הטעם שלהם במוזיקה.
ברור שיש, אבל אליטיסטים יותר גרועים מכל סוג מעריץ מוזיקה אחר בעיניי
אנונימי