15 תשובות
שואל השאלה:
sheldon cooper^
כן כיאילו עדיין משחקים באחרון והוא מוצלח אז יותר נוח להם פשוט להמשיך איתו מאשר לייצר משחק חדש
sheldon cooper^
כן כיאילו עדיין משחקים באחרון והוא מוצלח אז יותר נוח להם פשוט להמשיך איתו מאשר לייצר משחק חדש
כל פעם מעריכים את זה יותר ויותר, נראלי נקבל אותה רק ב2021.
אני מאמין בערך ב2022 פלוס מינוס
יוצא ב2023. יש אבל עדכון בקרוב
שואל השאלה:
travis scott^
אני גם חושבת ב2022
travis scott^
אני גם חושבת ב2022
יש עוד הרבהה זמן.. אני באמת לא רואה סיבה שהם יוציאו שעדיין גיטיאי 5 בין המשחקים המצליחים בעולם
לדעתי רוב המשחק מוכן והם סתם עובדים עלינו, הם מחכה לדעיכה של הגיטיאי 5 ואז יוציאו את החדש
לדעתי רוב המשחק מוכן והם סתם עובדים עלינו, הם מחכה לדעיכה של הגיטיאי 5 ואז יוציאו את החדש
מחכים*
שואל השאלה:
גם אני חושבת שהם כבר עבדו על רוב המשחק
אני אומרת את זה כי יש אנשים שמחכים לזה אבל לא מבינים שכל עוד ימשיכו לשחק בג'יטיאי ובאונליין ולשלם כסף זה לא יצא
גם אני חושבת שהם כבר עבדו על רוב המשחק
אני אומרת את זה כי יש אנשים שמחכים לזה אבל לא מבינים שכל עוד ימשיכו לשחק בג'יטיאי ובאונליין ולשלם כסף זה לא יצא
הוא באמת לא יצא בקרוב
אני לא חושבת שיצא gta חדש לפני 2021
זה יצא בסביבות 2022 אם לא הייתה קורונה הייתי יכול להגיד ביותר ודאוות
יצא עוד מלא זמן כי הם עדיין חולבים את זה טוב טוב אבל לא משנה לי כי אני לא אקנה
גם אני חושב ככה.
אולי ב2021 לאחר יציאת הפלייסטיישן 5 והאקסבוקס סיירס איקס...
אולי ב2021 לאחר יציאת הפלייסטיישן 5 והאקסבוקס סיירס איקס...
האחרון שיצא כלכך טוב ואיכותי שבינתיים הם בכלל לא צריכים להוציא עוד אחד
אני חושב שבסוף 2020 כשיצא xbox series x וה- ps5 וחוץ מזה קונסלות הדור הבא יהיו עם תוכן אקסלוסיבי לgta אז מי יודע ? אולי בכלל gta 6 יצא רק לקונסלות הדור הבא ?
באותו הנושא: