9 תשובות
אם את מרגישה מוכנה ובשלה, לכי על זה.
אם את עוד לא שם וחושבת שתתחרטי בהמשך, פשוט תסבירי לו שאת עוד לא מוכנה
אם את עוד לא שם וחושבת שתתחרטי בהמשך, פשוט תסבירי לו שאת עוד לא מוכנה
אם את לא מוכנה ואת לא מרגישה בנוח אל תעשי את זה. זה הגוף שלך ואם זה יטריף אותו אז הוא חרא ולא מגיע לו אותך.
עם את מרגישה שזה לא הזמן עדיין אל תעשי את זה, תקשיבי לגוף שלך:)
שואל השאלה:
אני מרגישה מוכנה אבל מצד שני אני מפחדת שהוא ממש יהיה חרמן וחם עליי יותר מידי (זה כן מחמיא שהוא אוהב את הגוף שלי אבל עדיין)
אני מרגישה מוכנה אבל מצד שני אני מפחדת שהוא ממש יהיה חרמן וחם עליי יותר מידי (זה כן מחמיא שהוא אוהב את הגוף שלי אבל עדיין)
אנונימית
תלוי מה המטרה שלכם בלעשות את זה
אם למטרות סקס, תעשי את זה רק אם את מוכנה
אם מסיבה אחרת זה קצת מוזר אנלא יודעת
אם למטרות סקס, תעשי את זה רק אם את מוכנה
אם מסיבה אחרת זה קצת מוזר אנלא יודעת
שואל השאלה:
אנחנו עדיין לא בשלב של ס*ס אבל הוא באמת בן אדם טוב ותמיד אכפת לו מה שלומי ואם אני עצובה הוא משמח אוצי וגוף מן הסתם זה ממש לא הכל אצלו אבל סתם פתאום הרגשה כזאת שאולי זה ילהיב אותו יותר מידי
אנחנו עדיין לא בשלב של ס*ס אבל הוא באמת בן אדם טוב ותמיד אכפת לו מה שלומי ואם אני עצובה הוא משמח אוצי וגוף מן הסתם זה ממש לא הכל אצלו אבל סתם פתאום הרגשה כזאת שאולי זה ילהיב אותו יותר מידי
אנונימית
זה לא עניין של מטריף אותו זה זה שהוא אוהב את הגוף שלך זה שהוא נמשך אלייך אין לך מה לחשוש זה בסדר אפילו מעולה ואת אמרת שהוא באמת בן אדם טוב.. בכל זאת אם זה כן על סקס, ואת לא מרגישה מוכנה לזה אז אל.
אם את מרגישה נכון אז למה לא?
אם את רוצה ומוכנה אז לדעתי תלכי על זה. זה תמיד מלחיץ קצת בפעם הראשונה אבל אם הוא יימשך אלייך זה סימן טוב ואני בטוחה שהוא יכבד ולא יעשה משהו שאת לא רוצה או לא מוכנה אליו.
באותו הנושא: